رکورد

 درود

اینم چند تا از رکوردها

آخی اگه یکی بخواد بندش کنه داستان چیه؟؟

این کمرش استخون نداره عایا؟؟

اینو میگن موی بلند

فدایی دارین



نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت17:47---2 مهر 1392
سلامی دوباره



اخه از روزی که فهمیدم مال زاغمرزید



مشتاق شدم بشناسمتون




پاسخ:من زهرا فاتحی عبدالملکی متولد1375 نشناختی؟؟


نوشین
ساعت21:57---31 شهريور 1392
خب شاید دیدم ولی اسمتون زهرا فاتحی هست؟؟؟؟؟؟؟؟






زاغمرز مدرسه میرین؟
پاسخ:نه من نمونه دولتی خورشید میرم جوجو اسمت اشناس شاید منم ندیدمت


نوشین
ساعت23:22---30 شهريور 1392
سلامم عزیزم



شما از زاغمرزی؟؟؟؟؟



پس چرا من هیچ وقت ندیدمتون؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:درود آره زاغمرزیم من کلا نمیدونم فامیلی شما چی هس؟؟ شاید منو دیده باشی از کجا میدونی ندیدی؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: رکورد ,

تاريخ : شنبه 15 شهريور 1392 | 17:52 | نویسنده : perspolis girl |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس