مراقب

درود

تعریف مراقب :

موجودی ستم کار و ریا پیشه که متاسفانه چشم و گوش و باقی حواس را هم دارد !

سیستمی که نقش دزدگیرمنازل را سر جلسه ایفا میکند !

گالری ضدحال ! موجودی که  روی سینه اش نوشته شده : من مراقبم،شما چطور!؟

یک نوع تله موش زنده !

 

(بچهای نمونه دولتی خورشیدسیتی این شبیه چنگیز نیس؟؟؟؟؟)

 



نظرات شما عزیزان:

maghbol
ساعت16:54---21 دی 1392
قيافه اسي دين و زندگي هست كه جديدا مچ من و حانيه رو گرفته.دقت كني هميشه بين من و حانيه مي ايسته.
پاسخ:برو بابو من میگم چنگیز تو میگی اسی؟؟


redgirl1375
ساعت10:42---18 دی 1392
چقدر شبیه چنگیزه
پاسخ:خعععععععععععععععععععععععععععععععععععلی


رضا غلامی
ساعت10:43---12 دی 1392
سلاممممممممممم مرسی که به وبلاگم سر زدی من لینکت کردم تو هم منو بلینک موفق باشی
پاسخ:لینکیدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 8 دی 1392 | 3:59 | نویسنده : perspolis girl |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس