درود

درود

امیدوارم بتونم با مطالبم لبخند روی لبهاتون بیارم و از دنیای پر از غم فرارکنید

تقریباهر3الی5روز آپم

خوشحال میشم بهم سر بزنید ونظرهاتونو بهم انتقال بدین

فدایی دارین

اینم 1وبلاگ دیگمه که فوتبالیه

www.perspolisgirl.lxb.ir



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت13:12---7 تير 1394
سلام اپم...

سارا
ساعت0:48---28 خرداد 1394
اپم...

pooya
ساعت16:28---16 مهر 1393
هم این وبت لینک شد / هم اوون ...


پاسخ:فدا منم لینکیدمت


الهه ناز
ساعت18:20---24 خرداد 1393
خخخخخخ.اونجا اسم روم یا چت بیاری سیستم خود ب خود اخراج میکنه.خخخخ.منم اومدم بگم رفته اهنگ برا روم دانلود کنه اخراج شدم.نمیتونم برم توخخخخخ.
پاسخ:کم دارن


سارا
ساعت10:03---21 خرداد 1393
بعضی وقتامجبوری توفضای بغضت بخندی...

دلت بگیره ولی دلگیری نکنی...

شاکی بشی ولی شکایت نکنی...

گریه کنی امانذاری اشکات پیداشن...

خیلی چیزاروببینی ولی ندیدش بگیری...

خیلی حرفاروبشنوی ولی نشنیده بگیری...

خیلی هادلتوبشکنن وتوفقط سکوت کنی...

چون تو دوسشون داری ........ همین
پاسخ:بعضیا مثل دیوار تازه رنگ خورده میمونه فقط هستن ولی نمیشه بهشون تکیه کنی اگرم تکیه دادی خودت کثیف میشی


fatemeh
ساعت11:37---20 خرداد 1393
سلام عزیزم چه وبلاگ قشــــــــــــــــــــــــــــ نگی داری. خوشحال میشم به منم سر بزنی .اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن .باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظرتم .فعلا
پاسخ:آمد


sheyda
ساعت15:35---3 خرداد 1393
بیگ لایک
خسته نباشی عزیزم


yasaman
ساعت14:53---3 خرداد 1393
اینم رد پا خوب شد
پاسخ:اره عزیزم همیشه از این کارا بکن


arash
ساعت14:53---3 خرداد 1393
وبت محشره عزیزم
پاسخ:محشری از خودته


علی مددی
ساعت14:42---3 خرداد 1393
سلاممممممم عالی بود ممنون به منم سربزن
پاسخ:درود آمد


سارا
ساعت12:55---29 ارديبهشت 1393
واقعااااااااااا بازنمیکنه؟اخه چرا؟
ینی مشکل چیه؟


سارا
ساعت11:51---29 ارديبهشت 1393
میخواستم بدونم عکسای وبلاگم واسه شمابازمیشه یانه؟

سارا
ساعت11:35---29 ارديبهشت 1393
منم لینکیدمت ....
پاسخ:فدا


سارا
ساعت11:27---29 ارديبهشت 1393
ممنون که اومدی وبم....
پاسخ:u too


دریا
ساعت21:38---7 فروردين 1393
مسخره هست
پاسخ:چی مسخرس؟؟


sajjad
ساعت18:39---20 دی 1392

__________@@@@@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
__@@@@@@@@@@@@@@
__@@@@@@@@@@@@@@
___________________
_________@@@@@@@
_____@@@@@@@@@@@
___@@@@@______@@@@@
__@@@@@_________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
__@@@@@_________@@@@@
___@@@@@______@@@@@
______@@@@@@@@@@@
_________@@@@@@@
_____________________________
__@@@@@____________@@@@@
___@@@@@__________@@@@@
____@@@@@________@@@@@
_____@@@@@______@@@@@
______@@@@@____@@@@@
_______@@@@@__@@@@@
________@@@@@@@@@@
_________@@@@@@@@@
__________@@@@@@@@
___________@@@@@@@
____________@@@@@@
________________________
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
سلام دوست عزيز وبلاگ بسيار عااااااااااالي داريد..به وبلاگ ما هم سر بزنيد ..اگه مايل به تبادل لينک با ما بودي مارو با عنوان***عاشقانه ها***لينک کن وبهم خبربده...ياهم بگو اول من لينکت کنم بعد شما ما رو لينک کن..ممنون از وبلاگتون


فرشید
ساعت22:33---19 دی 1392
سلام دوست عزیزم لینک شدی
پاسخ:یو هم


فرشید
ساعت20:01---19 دی 1392
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری بیا به من هم یه سر بزن.اگه دوست داشتی باهم تبادل لینک کنیم.منتظرم
پاسخ:درود.کی با لینک مخالفه؟؟


ف.رضایی عبدالملکی
ساعت12:27---7 دی 1392
سلام زهرا جون..نمیدونستم توهم وب داری!

از این به بعد میام واست نظر میدم..فدات
پاسخ:درود عزیزم خوشحالم میکنی


توسکا
ساعت11:45---5 دی 1392
وبلاگت محشر بود خانمی مثل خودت حرف نداشتمن که ندیدمت از حرفات و پست هات حدس میزنم چه شخصیتی داریموفق باشی

Afsaneh
ساعت13:42---30 آذر 1392
سلام اجی جون یلدات مبارک شب خوبی در پیش داشته باشی
پاسخ:درود یلدای تو هم مبارک


شهاب باقرنیا
ساعت20:11---21 آذر 1392

 

مال دومارو خبر ندارم ولی مال ما سوما بد نبود آخه چون منفی نداش همه ی سولارو جواب دادیم منم۵۵٪ زدم البته بالا۷۱نداشتیم

راستی من فیس نمیرم به اندازه کافی بخاطر ۲تا وبلاگام نت هستم دیگه وقت فیس ندارم اون زهرا فاتحی هم ک تو فیس پیج داره خواهر محمد فاتحیه نه من

دمت جیز سرزدی



Amir gheybi
ساعت1:17---21 آذر 1392
وبلاگت خیلی قشنگه زهرا خانم
پاسخ:فدا داداش دمت جیز سر زدی


حانی
ساعت17:00---20 آذر 1392
سلاااام.چطولی؟امرو واقعا خوش گذشت.مگه نه؟
پاسخ:درود عاره مخصوصا ساندویچی رفتنمون.جات خالی امرو بعد کلاس بابچه ها رفتیم ذرت مکزیکی خوردیم کلی خندیدیم


Amir gheybi
ساعت0:04---18 آذر 1392
سلاااام این وبلاگه یا چت¿¿¿؟؟؟؟
پاسخ:عاغا امیر.چطور؟؟


شعیب
ساعت12:31---26 مهر 1392
سلام عزیز لینکت کردم فعلا بای

شعیب
ساعت15:57---23 مهر 1392
سلام عزیز مطالب وبلاگت خیلی قشنگ بود یه سری هم به من بزن ممنون میشم فعلا بای

red girl1375
ساعت17:15---10 مهر 1392
فکر کنم بعضی ها اینجا رو با چت اشتب گرفتن خخخخخخخخخخخ

زهرا جودی میگم گومشو برو بیرون بخند وای وای نادری بوق زد خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:کو فت خانم توجه میکنی؟؟این نقشه چی میگه؟؟ نخند کرمهای دهنت سینه پهلو میکنن


Mohammad F
ساعت23:45---29 شهريور 1392
فامیل این آدرسو میدم کپی کن تو اینترنتت حالا موزیلا یا اینترنت اکسپلوره هرچی بزن امکان نداره نیاد



mf1997.mihanblog.com



یا برو تو وب نذیر کریمی تو وبلاگش تبلیغات کرده واسم گفته رو go کلیلک کنین اونجا کلیک کن میاد
پاسخ:من از هر راهی میرم نمیاد بالا هم نذیر هم تو وب خودم هوجی بالا نمیاد


Mohammad F
ساعت23:40---29 شهريور 1392
این لینک آپی که تازه گذاشتمو بهت میدم ببینم باز میشه...



http://mf1997.mihanblog.com/post/4
پاسخ:فقط قالبت باز میشه اونم فقط چوبهای قهوه ای دیگه مطلب اینا نداره


Mohammad F
ساعت21:29---29 شهريور 1392
سلــــــــــــــام فاتحی بزرگوار خوبی ؟؟؟





آپـــــــم...خوشحال میشیم بیای
پاسخ:من این چند روز هر چی اومدم وبت باز نشد
الان میام

پاسخ:من اومدم ولی وب باز نشد


طناز
ساعت16:31---29 شهريور 1392
یادت نیس.......

منم هم نامه تو هم .......

ماتو باشگاه باهم بازیم کرده بودیم ......

اون روز من لباس سبز تنم بود ......



ولی خدیش یادت نمیاد ؟؟؟؟
پاسخ:اسمت زهراس؟؟ لباس سبز؟؟ من کیم؟؟ اینجا کجاس؟؟ خب فامیلیت چیه؟؟


طناز
ساعت8:06---28 شهريور 1392
اره یه جورایی میشناسمت ؟؟؟

ببخشید میپرسما ....

تو همونی نیستی که میومدی باشگاه ؟؟؟؟/
پاسخ:آره همونم توکدومی؟؟


Mohammad F
ساعت20:33---27 شهريور 1392
پـــس خوبه با منو میشناسی من که ندیدمت تا به حال فقط قبلا اسمتو شنیده بودم







ولی باز خوشحال شدیم فامیل
پاسخ:همچنین فامیل


مریم
ساعت17:56---27 شهريور 1392
شانسی وبلاگتو دیدم خیلی خوبه می خواستم به بقیه دوستام معرفیت کنم بیا ادرستو بذار تو سایت من تا بقیه دوستام هم وبلاگتو ببینند

مریم
ساعت17:52---27 شهريور 1392
عجب وبلاگی داری انصافا وبلاگت خوبه من ذوست دارم آدرس وبلاگتو داشته باشم آدرستو داشته باشمست دارمبیا تو سایت من آدرستو بذار

Mohammad F
ساعت23:51---26 شهريور 1392
آره شاید دیده باشم ولی یادم نمیاد راستش یا اینکه نمیشناسم متوجه نشدم ولی اسمتو نمیدونم کجا بود شنیده بودم که خواهره بنیامینی

تو منو دیده بودی شناختی؟؟؟
پاسخ:یه عکس از بچگیاتون نذیر گذاشته بود شناختمت ولی فک میکردم اسمت رضاست که وقتی نذیر گفت محمدی دیگه کامل شناختم


Mohammad F
ساعت22:08---26 شهريور 1392
شناختن که آره راستش شناختم...خواهر بنیامینی درسته/؟؟اما نه دیدن ندیدمت....



اولین فاتحی که ندیدم
پاسخ:اره خواهرشم.به احتمال زیاد دیدیم یادت نمیاد


Mohammad F
ساعت20:05---26 شهريور 1392
اوووو اصن حواسم نبـــــــود... فرار کردم



تازه پروفایلو دیدم...
پاسخ:اشدال نداله.هرکی فرار کنه عمرش زیاد میشه به ابرفرض اگه دروخ بگم شناختی حالا؟؟


طناز
ساعت19:36---26 شهريور 1392
سلام خوبی ؟

وبلاگت عالی ............

تو زهرا فاتحی هستی خانوم ..؟؟؟؟


پاسخ:درود آره زهرافاتحی عبدالملکی منم.وبلاگ تو هم عالیه.منومیشناسی؟؟من میشناسمت؟؟


Mohammad F
ساعت23:32---24 شهريور 1392
سلام فامیل خوبی؟؟؟مرسی که کامنت گزاشتی...راستی به جا نیاوردم؟؟؟
پاسخ:سیلام.توخوفتری.فراری دیگه پروفایلو بخونی میشناسی آخه تو زاغ مگه چندتا دخی 18ساله به اسم زهرافاتحی وجود داره؟؟


mehdi
ساعت1:40---9 شهريور 1392
slm webe khobi dari be webe manam sar bezan merc age ham khasti belinkam ta belinkamet

عشق
ساعت0:05---7 شهريور 1392
سلام خوبی؟ به سایتم یه سر میزنی؟
تازه راه انداختم این سایت را بیا یه سر بزن اگه دوست داشتی و خوشت اومد از محیطش بیا عضو بشو و کاربر اونجا باش ممنون ازت


http://starzchat.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: درود ,

تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1398 | 17:2 | نویسنده : perspolis girl |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس